UA RU




Головна Стандарти якості у клініці ІННОВАЦІЯ:

 

Стандарти якості у клініці ІННОВАЦІЯ:

У квітні 2015 року клініка ІННОВАЦІЯ пройшла попередній аудит щодо сертифікації системи менеджменту якості, і у травні 2015 року отримує офіційне міжнародне визнання, підтвердженням якого стануть сертифікат ISO 9001-2008 та отримання українського сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009. Сертифікація проводиться німецькими аудиторами TUV SUD. Сертифікати видаються на 3 роки, після їх отримання, протягом двох подальших років, клініка зобов’язана проходити повторний аудит. Це своєрідний екзамен на відповідність заявленим стандартам менеджменту якості. Міжнародна сертифікація ISO 9001 проводиться для того, щоб визначити, наскільки ефективно функціонує система менеджменту якості, і покликана стимулювати та удосконалювати систему керування якістю надання медичних послуг на усіх рівнях.

 

 

 

Система забезпечення контролю за якістю надання послуг у клініці ІННОВАЦІЯ багаторівнева:

  1. Система стандартів лікування та клінічних протоколів, загальновизнаних у світовому медичному співтоваристві. Завдяки цьому лікар не самостійний у призначенні і не може призначити процедуру/препарат/дослідження, що не відповідає затвердженим стандартам/клінічним протоколам. Ми використовуємо тільки ті протоколи, за якими лікуються пацієнти у провідних клініках Європи.

  2. Система стандартів на медичні вироби та препарати. Це забезпечує ефективність фармакотерапії та процедур згідно з прийнятими стандартами, що можливо тільки при відповідності медвиробів/фармпрепаратів стандартам щодо їхньої ефективності, безпеки та якості. Ми використовуємо тільки ті препарати або медичні витратники, які пройшли оцінку відповідності медвиробів та реєстрації фармпрепаратів, і загальноприйняті у Європейських країнах.

  3. Система сертифікації персоналу – ми забезпечуємо високий рівень компетентності лікарів, медсестер, провізорів та спеціалістів з клінічної та лабораторної діагностики.

  4. Система акредитації, сертифікації та ліцензування. На підтвердження високого рівня надання медичних послуг ми маємо:

    1) вищу категорію після акредитації Міністерством охорони здоров’я України.
    2) Ми пройшли аудит щодо сертифікації системи менеджменту якості ISO 9001-2008. Це дає нам пряму фінансову мотивацію удосконалюватися, а нашому пацієнту – упевненість у тому, що ціни на послуги корелюють з їх якістю.
  5. Система якості обслуговування. Точний індикатор нашої роботи – це відгуки і побажання наших пацієнтів, саме вони дають нам точне розуміння правильності нашої роботи і дозволяють звернути особливу увагу на важливі аспекти організації роботи, покращити процеси всередині.

  6. Система комфортності та безпеки.

 

Ліцензія АВ 471999 від 26.08.2009 видана МОЗ України

Javascript log