Головна Інформація для пацієнта Ваш перший візит
 

Перший візит до клініки ІННОВАЦІЯ

Результат нашої успішної роботи – це Ваша посмішка і хороший настрій!

Шановні пацієнти!

Ми, співробітники онкологічної клініки ІННОВАЦІЯ, розуміємо, що перед операцією і госпіталізацією у Вас можуть виникнути різні медичні та організаційні запитання.

Ми постаралися вказати для Вас та тих, хто Вас супроводжує, усю необхідну інформацію, щоб заздалегідь допомогти Вам уникнути неточностей і допомогти в організації процесу діагностики та лікування.

Телефон інформаційної служби: (044) 331-21-00, 331-23-00
Телефон чергового лікаря: (096) 815-16-18  
Факс: (044) 331-59-69
Skype: innovacia.com
Години роботи клініки:Пн-Пт: 09:00-17:30

Як дістатися до клініки ІННОВАЦІЯ?

   

 

 

 

Що ви повинні взяти з собою для проходження консультації?

  • Посвідчення особи.
  • Направлення від лікаря.
  • Результати аналізів та інструментальних методів досліджень (УЗД, КТ, МРТ), виписки з попередніх історій хвороби.
  • Матеріали зроблених біопсій у вигляді скелець або парафінових блоків.
  • Список усіх медикаментів, які ви регулярно приймаєте.
  • Засоби оплати.
     

Реєстрація і прийом

  • У прийомному відділенні, розташованому на першому поверсі, Вас прийме медичний адміністратор. Він попросить у Вас Ваші медичні документи і потурбується про фінансову процедуру.
  • Під час прийому на Вас буде оформлена медична картка і усі Ваші дані будуть занесені до комп’ютерної бази даних.
  • До місця проходження процедур Вас персонально проводить адміністратор.

 

Організація Вашого лікування

! Дуже важливо розуміти, що правильна організація та планування фінансових і медичних аспектів Вашого лікування позбавляє Вас від непотрібної втрати часу, фінансових затрат, зберігає Ваш психологічний спокій і дає можливість максимально сконцентруватися на лікувальному процесі. Організація роботи клініки побудована таким чином, що вже після першої консультації у Вас є чіткий план отримання послуг щодо проходження діагностичних та лікувальних процедур, розрахований буквально по хвилинах, і точна вартість з урахуванням найдрібніших деталей. Це дає безумовну перевагу перед державними установами, де пацієнт стикається з проблемами відсутності організації і повного фінансування лікувального процесу. І, звичайно ж, тоді у пацієнта виникають значні труднощі з плануванням, організацією та медикаментозним постачанням свого лікування, бо немає чіткої картини фінансових витрат для кожного етапу лікування.  

!Для вашої інформації: лікарня оформляє лікарняні листи.

 

Основна мета роботи адміністративного відділення

Оточити увагою і турботою кожного пацієнта клініки, забезпечити якісний супровід пацієнта на усіх етапах його перебування у клініці.

Адміністратори реєстратури:

У приймальному відділенні, розташованому на першому поверсі, Вас прийме медичний адміністратор. До його обов’язків входить:

  • Оформлення медичної документації і внесення її до комп’ютерної бази даних.
  • Своєчасне і точне надання інформації пацієнту та відвідувачам клініки.
  • Організація госпіталізації, виписки та планових візитів пацієнтів.
  • Координація спільної роботи між відділеннями та пацієнтом, своєчасна передача інформації всередині клініки.
  • Контроль оплати медичної допомоги.
  • Оформлення та укладання договорів між пацієнтами і клінікою..

 

До місця проходження процедур Вас персонально проводить адміністратор.

 

Увага!

Цінності та готівкові кошти можна залишити у сейфі вашої палати або адміністратора чи передати особам, які Вас супроводжують.

Лікарня не несе відповідальності за їх втрату.

 

 

 

 

Ліцензія АВ 471999 від 26.08.2009 видана МОЗ України

Javascript log